F

Her öneri, talep ve şikayetiniz için aşağıdaki formu doldurarak ya da 0850 266 0 266 No'lu Çağrı Merkezimizi arayarak bize ulaşabilirsiniz. E-posta aracılığıyla ilettiğiniz talepleriniz en kısa süre içerisinde yanıtlanacaktır.

Telefon hizmeti alan abonelerimiz, Müşteri Hizmetlerimizi 0850 266 19 80 numaramız üzerinden ücretsiz arayabilirler. Diğer şebekelerden bu numaramızın aranması durumunda uygulanacak ücretler, abonemizin telefon hizmeti aldığı işletmeci tarafından ücretlendirilecek olup,bu ücret ilgili abone paketlerinin şebekemize doğru arama ücretlerinden yüksek belirlenemeyecektir.

D-Smart / D-Smart İnternet faturanızı "otomatik ödeme talimatı" ile ödeyin. D-Smart dünyasının keyfini kesintisiz sürmeye devam edin! Faturanızı, www.dsmart.com.tr adresindeki Online İşlemler menüsü ve D-Smart Müşteri Hizmetleri'nden (0850 266 0 266) tüm kredi kartları ile ödeme yapabilir veya talimat verebilirsiniz.

Anlaşmalı Kurum ve Bankalar Şube / Gişe Otomatik Ödeme Talimatı ATM İnternet Bankacılığı Telefon Bankacılığı
Nakit Kredi Kartı Kartlı İşlem Kartsız İşlem
D-Smart Çağrı Merkezi           0850 266 0 266
D-Smart Online İşlemler         www.dsmart.com.tr  
Akbank T.A.Ş. www.akbank.com.tr 444 2 525
Aktif Yatırım Bankası A.Ş.   www.aktifbank.com.tr 444 3 050
Albaraka Türk www.albaraka.com.tr 444 5 666
Alternatif Bank A.Ş.       www.abank.com.tr  
Denizbank A.Ş.   www.denizbank.com.tr 0850 222 0 800 
Faturamatik A.Ş.         www.faturamatik.com.tr 444 28 18
Fibabanka A.Ş.       www.fibabanka.com.tr 444 8 888
QNB Finansbank A.Ş. www.qnbfinansbank.com.tr 0850 222 0 900
HSBC Bank A.Ş.   www.hsbc.com.tr 0850 211 0 111
ICBC A.Ş.     www.icbc.com.tr 444 0 050
ING Bank A.Ş.     www.ingbank.com.tr 0850 222 0 600
Odea Bank A.Ş. www.odeabank.com.tr 444 8 444
PTT Şubeleri            
Şekerbank T.A.Ş   www.sekerbank.com.tr 444 7 878
Türk Ekonomi Bankası A.Ş. www.teb.com.tr 0850 200 0 666
Türkiye Finans Katılım Bankası A.Ş. www.turkiyefinans.com.tr  0850 222 2 244
T.Garanti Bankası A.Ş.   www.garantibbva.com.tr/tr 0 850 222 0 333
T. Halk Bankası A.Ş. www.halkbank.com.tr 444 0 400 
T. İş Bankası A.Ş.   www.isbank.com.tr 0 850 724 0 724
T. Vakıfbank T.A.O www.vakifbank.com.tr 0 850 222 0 724
T.C. Ziraat Bankası A.Ş. www.ziraat.com.tr 444 0 000
Yapı ve Kredi Bankası A.Ş.   www.yapikredi.com.tr 0850 222 0 444
Yetkili Ödeme Merkezleri            
Vakıf Katılım Bankası A.Ş. www.vakifkatilim.com.tr 0 850 202 1 202
Türkiye Emlak Katılım Bankası A.Ş.   www.emlakbank.com.tr 0 850 222 26 26



Açıklamalar

Anlaşmalı kurumlardan yapılan tahsilatlar online olarak sistemimize yansımaktadır.
Faturalarınızı Online İşlemler Merkezinden kredi kartınızla veya anlaşmalı ödeme noktalarından üyelik numaranız ile ödeyebilirsiniz.


İşlem Ücretleri

  • Türk Ekonomi Bankası, ICBC Bankası, Yetkili Ödeme Merkezleri gişe ödemelerinde 1 TL işlem ücreti alınmaktadır.
  • PTT gişe ödemelerinde 6 TL, PttMatik ödemelerinde 3 TL işlem ücreti alınmaktadır.
  • Akbank gişe ödemelerinde 2,50 TL, ATM kartlı ve kartsız işlemlerde 1 TL, otomatik ödeme talimatından 0,50 TL işlem ücreti alınmaktadır.
  • Qnb Finansbank ATM kartlı ve kartsız işlemlerde 1 TL, Aktifbank Kiosk’larından 1,5 TL işlem ücreti alınmaktadır.
  • Denizbank gişe ödemelerinden 1,50 TL, ATM kartlı ve kartsız işlemlerden 0,50 TL, Pratik Nokta Kiosk’larından 0,95 TL işlem ücreti alınmaktadır.
  • Halk Bankası gişe ödemelerinde 1,50 TL, Ziraat Bankası gişe ödemelerinde 2 TL işlem ücreti alınmaktadır.
  • İş Bankası ATM kartsız işlemlerde 1 TL işlem ücreti alınmaktadır.
  • Şekerbank Açık Pos işlemlerde 1 TL işlem ücreti alınmaktadır.
  • Garanti Bankası telefon bankacılığı 4 TL, ATM kartsız işlemlerde 5 TL, ATM kartlı işlemlerde 2,5 TL işlem ücreti almaktadır.
  • Faturamatik gişe ödemelerinde 1,75 TL işlem ücreti alınmaktadır.

Her öneri, talep ve şikayetiniz için aşağıdaki formu doldurarak ya da 0850 266 0 266 No'lu Çağrı Merkezimizi arayarak bize ulaşabilirsiniz. E-posta aracılığıyla ilettiğiniz talepleriniz en kısa süre içerisinde yanıtlanacaktır.

Telefon hizmeti alan abonelerimiz, Müşteri Hizmetlerimizi 0850 266 19 80 numaramız üzerinden ücretsiz arayabilirler. Diğer şebekelerden bu numaramızın aranması durumunda uygulanacak ücretler, abonemizin telefon hizmeti aldığı işletmeci tarafından ücretlendirilecek olup,bu ücret ilgili abone paketlerinin şebekemize doğru arama ücretlerinden yüksek belirlenemeyecektir.

D-Smart / D-Smart İnternet faturanızı "otomatik ödeme talimatı" ile ödeyin. D-Smart dünyasının keyfini kesintisiz sürmeye devam edin! Faturanızı, www.dsmart.com.tr adresindeki Online İşlemler menüsü ve D-Smart Müşteri Hizmetleri'nden (0850 266 0 266) tüm kredi kartları ile ödeme yapabilir veya talimat verebilirsiniz.

Anlaşmalı Kurum ve Bankalar Şube / Gişe Otomatik Ödeme Talimatı ATM İnternet Bankacılığı Telefon Bankacılığı
Nakit Kredi Kartı Kartlı İşlem Kartsız İşlem
D-Smart Çağrı Merkezi           0850 266 0 266
D-Smart Online İşlemler         www.dsmart.com.tr  
Akbank T.A.Ş. www.akbank.com.tr 444 2 525
Aktif Yatırım Bankası A.Ş.   www.aktifbank.com.tr 444 3 050
Albaraka Türk www.albaraka.com.tr 444 5 666
Alternatif Bank A.Ş.       www.abank.com.tr  
Denizbank A.Ş. www.denizbank.com.tr 0850 222 0 800 
Faturamatik A.Ş.         www.faturamatik.com.tr 444 28 18
Fibabanka A.Ş.       www.fibabanka.com.tr 444 8 888
QNB Finansbank
A.Ş.
www.qnbfinansbank.com 0850 222 0 900
HSBC Bank
A.Ş.
  www.hsbc.com.tr 0850 211 0 111
ICBC A.Ş.     www.icbc.com.tr 444 0 050
ING Bank A.Ş.     www.ingbank.com.tr 0850 222 0 600
Odea Bank A.Ş. www.odeabank.com.tr 444 8 444
PTT Şubeleri    
Şekerbank
T.A.Ş
  www.sekerbank.com.tr 444 7 878
Türk Ekonomi Bankası A.Ş. www.teb.com.tr 0850 200 0 666
Türkiye Finans Katılım Bankası A.Ş. www.turkiyefinans.com.tr  0850 222 2 244
T.Garanti Bankası A.Ş.   www.garantibbva.com.tr/tr 0 850 222 0 333
T. Halk Bankası A.Ş.   www.halkbank.com.tr 444 0 400 
T. İş Bankası A.Ş.   www.isbank.com.tr 0 850 724 0 724
T. Vakıfbank T.A.O www.vakıfbank.com.tr 0 850 222 0 724
T.C. Ziraat Bankası A.Ş.   www.ziraat.com.tr 444 0 000
Yapı ve Kredi Bankası A.Ş.   www.yapikredi.com.tr 0850 222 0 444
Yetkili Ödeme Merkezleri            
Türkiye Emlak Katılım Bankası A.Ş.   www.emlakbank.com.tr 0 850 222 26 26
Vakıf Katılım Bankası A.Ş. www.vakifkatilim.com.tr 0 850 202 1 202



Açıklamalar

Anlaşmalı kurumlardan yapılan tahsilatlar online olarak anında sistemimize yansımaktadır.

İşlem Ücretleri

  • Türk Ekonomi Bankası, ICBC Bankası, Yetkili Ödeme Merkezleri gişe ödemelerinde 1 TL işlem ücreti almaktadır.
  • PTT gişe ödemelerinde 6 TL, PttMatik ödemelerinde 3 TL işlem ücreti alınmaktadır.
  • Akbank gişe ödemelerinde 2,50 TL, ATM kartlı ve kartsız işlemlerde 1 TL, otomatik ödeme talimatından 0,50 TL işlem ücreti alınmaktadır.
  • Qnb Finansbank ATM kartlı ve kartsız işlemlerde 1 TL, Aktifbank Kiosk’larından 1,5 TL işlem ücreti alınmaktadır.
  • İş Bankası ATM kartsız işlemlerde 1 TL işlem ücreti alınmaktadır.
  • Şekerbank Açık Pos işlemlerde 1 TL işlem ücreti alınmaktadır.
  • Garanti Bankası telefon bankacılığı 4 TL, ATM kartsız işlemlerde 5 TL, ATM kartlı işlemlerde 2,5 TL işlem ücreti almaktadır.
  • Faturamatik gişe ödemelerinde 1,75 TL işlem ücreti alınmaktadır.

Sözleşmeler ve Formlar

Değerli Abonemiz, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) 17.11.2009 tarih ve 2009/İK-08/596 sayılı kararı gereği Uydu Platform Hizmeti alan tüm kullanıcılarımızın bir abonelik sözleşmesi imzalamaları gerekmektedir.

Siz kullanıcılarımıza ek bir yasal yükümlülük getirmeksizin, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili mevzuata uygun olarak BTK'nın, hizmet alan kullanıcılarımızın haklarını korumak amacıyla imzalanmasını şart koştuğu bu sözleşmeyi D-Smart Bayilerinden veya aşağıdaki linkten sağlayabilirsiniz.

Sözleşmenizi doldurup, imzaladıktan sonra adresinize en yakın bayinize teslim edebilir veya posta yolu ile ulaştırabilirsiniz.

Uydu Platform hizmeti abonelik sözleşmesi için tıklayınız.

İnternet Hizmeti abonelik sözleşmesi için tıklayınız.

Sözleşmeyi teslim edeceğiniz D-Smart bayi listesine ulaşmak için tıklayınız.

Yalın internet dönüşüm formu için tıklayınız.

(Bireysel) Farklı internet servis sağlayıcısından geçiş formu için tıklayınız.

(Kurumsal) Farklı internet servis sağlayıcısından geçiş formu için tıklayınız.

Sesli Sözleşmeler

Uydu Platform hizmeti sesli abonelik sözleşmesini dinlemek için tıklayınız.

İnternet hizmeti abonelik sesli sözleşmesini dinlemek için tıklayınız.

ABONELİK FESİH İŞLEMLERİ

Tüketici hakları yönetmeliği kapsamında (ilgili madde aşağıda belirtilmiştir) abonelik fesih işlemleri için; Online işlem merkezimizden, E-Devlet ve D-Smart çağrı merkezimiz üzerinden kimlik bilgilerinizi doğrulayarak iptal başvurunuzu iletebilirsiniz.
Abonelik fesih dilekçenizi Kimlik Belgeniz ile birlikte D-Smart bayilerine şahsen başvurabilir, 0212 478 03 33 numarasına faks çekebilir ya da posta yolu ile iletebilirsiniz. Bu yazılı kanallara ek olarak iptal talebinizi ekinde Kimlik Belgeniz yer alcak şekilde aboneliğinize kayıtlı elektronik posta yoluyla da gönderebilirsiniz. Abonelik fesih dilekçenizde TC Kimlik numaranızın, D-Smart Üyelik numarası/ADSL hesap numarası bilgilerinizin, güncel irtibat telefonlarınızın ve imzanızın bulunması, kayıtlarımızda abonelik bilgilerinize ulaşmamız ve işleminizi gerçekleştirmek için önemlidir. Bayi, fax, posta kanallarından birini kullanacaksanız dilekçeniz ile birlikte Resmi Kimlik Belgenizin bir kopyasını da bize ulaştırmanız, aboneliğinize kayıtlı elektronik posta yolu ile iptal talebinizi iletecekseniz elektronik postanızın ekinde Resmi Kimlik Belgenizin bir kopyasına yer vermeniz gerekmektedir.
İptal işlemleri, yalnızca abonelerimiz veya vekâletname ile yetkilendirdikleri kişiler tarafından gerçekleştirilebilmektedir.
Fax Numarası : 0212 478 03 33
Posta Adresi : PK:138 Şişli İstanbul
Elektronik Posta Adresi : fesih@dsmart.com.tr
Tüketici hakları yönetmeliği “Fesihte takip edilecek usul ve esaslar” Madde 23 (1) Aboneler abonelik sözleşmelerini her zaman ücretsiz olarak sona erdirebilir. Aboneler, abonelik sözleşmelerini feshetmek istedikleri takdirde bu taleplerini;
a) İşletmeci ya da adına abonelik sözleşmesi yapmaya/işlemlerini yürütmeye yetkili temsilcisine yazılı olarak yapmak,
b) Teyit edilmiş olmak kaydıyla işletmecinin faks numarasına göndermek,
c) Güvenli elektronik imza ile gönderilip saklanabilen metinler kullanmak,
ç) e-Devlet Kapısını kullanmak,
d) İşletmecinin çevrimiçi işlem merkezini kullanmak,
e) İşletmecide kayıtlı bulunan elektronik posta adresini kullanarak başvuruda bulunmak,
f) İşletmecinin müşteri hizmetlerini kullanmak,
g) Kurum tarafından belirlenebilecek diğer yöntemleri kullanmak,
suretiyle işletmecilerine iletirler. Fesih taleplerinde abonenin kimlik belgesi, kimlik bilgileri kontrol edilerek veya abonenin kimliği doğrulanarak fesih taleplerinin her şartta alınması sağlanır.